نکات مهم قبل از تعویض تاچ و ال سی دی ایفون

نکات مهم قبل از تعویض تاچ و ال سی دی ایفون

نکات مهم قبل از تعویض تاچ و ال سی دی ایفون

تعویض تاچ و ال سی دی ایفون:

همه روزه مشکلات و خرابی تاچ و السیدی گوشی های موبایل باعث میگردد، تا کاربران زیادی به فکر تعویض تاچ و ال سی دی ایفون خود باشند .

و از آن ها برای برطرف کردن این موضوع کمک بخواهند. از کار افتادن تاچ و ال سی دی گوشی می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.

اما در بیشتر مواقع این مسئله میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. البته قابل ذکر است که علت اصلی کار نکردن تاچ گوشی نرم افزاری نیست و بیشتر به دلیل بروز مشکل در قسمت سخت افزار گوشی می باشد .

که از جمله علت های اصلی این مسئله را میتوان در اثر آبخوردگی ، رطوبت وضد عفونی گوشی بیان کرد. افتادن گوشی و ضربه خوردن آن هم یکی از دیگر دلایل رایجی می باشد که می توان به عنوان کار نکردن تاچ گوشی نام ببریم.

در برخی شرایط ممکن است این علائم حتی قبل از وارد شدن ضربه به گوشی و به صورت خودکار در دستگاه به وجود آیند و به نوعی از احتمال خرابی ال سی دی در آینده نزدیک خبر دهند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم دقیق تر و جامع تر در رابطه با نشانه های خرابی ال سی دی ها صحبت کنیم.

علت های کار نکردن وهنگ کردن تاچ گوشی

  1. رسیدن رطوبت به گوشی ، ضدعفونی کردن موبایل ،آبخوردگی موبایل
  2. وارد شدن ضربه به گوشی
  3. استفاده و نصب تاچ و السیدی غیر اصلی
  4. بروز مشکلات نرم افزاری ، بی دقتی و نصب برنامه های مخرب و بد افزارها ، ویروسی شدن گوشی
  5. پاره شدن فلت تاچ  که بر اثر باز شدن گوشی توسط افراد غیرمتخصص رخ میدهد .

السیدی چیست؟

به مجموعه ای که در زیر شیشه صفحه نمایش با الگوهای خاص قرارگرفته و وظیفه نمایش محتوای گوشی شامل  تصویر و رنگ هارا به عهده دارد.که از چندین نوع تشکیل میشود. که در ادامه مقاله انواع آن را برای شما  شرح میدهیم.برای تعمیر این قسمت بر خلاف قسمت های قبلی به باز کردن گوشی نیاز است.

متاسفانه تاچ ال سی دی گوشی های موبایل به شدت در برابر ضربه حساس بوده وبصورت شکننده عمل می‌کند، به همین دلیل در 90 درصد مواقع افتادن موبایل از دست شما باعث آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی شما میشود.

چند نوع السیدی در بازار موجود است که لازم است هر کسی درباره آنها اطلاعاتی هر چند کوتاه داشته باشد تا بتواند انتخاب درستی جهت تعمیر و یا تعویض تاچ و السیدی داشته باشد.

انواع ال سی دی ها:

1.السیدی های ای سی دار

2.السیدی روکاری

3.السیدی های شرکتی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید