چطور مشکل کار نکردن نمایشگر،ال سی دی گوشی را حل کنیم؟

چطور مشکل کار نکردن نمایشگر،ال سی دی گوشی را حل کنیم

چطور مشکل کار نکردن نمایشگر،ال سی دی گوشی را حل کنیم؟

چطور مشکل کار نکردن نمایشگر،ال سی دی گوشی را حل کنیم:

در حال حاضر، صفحه نمایش یکی از گران ترین قطعات گوشی های هوشمند است که تعمیر آن هزینه های سنگینی را به دنبال خواهد داشت. دقیقا به همین دلیل است که اکثر افراد هنوز هم با ال سی دی شکسته کار می کنند و ترجیح می دهند تا زمانی که گوشی به صورت کامل از کار نیوفتاده، از آن استفاده کنند.

هر چند که با استفاده از قاب گوشی و گلس صفحه نمایش، همیشه احتمال شکستن ال سی دی گوشی کاهش پیدا می کند. اما اگر به هر دلیل این مشکل برایتان پیش آمده، پیشنهاد می کنیم قبل از مراجعه به تعمیرکار، این مقاله را مطالعه کنید. این احتمال وجود دارد که مشکل کار نکردن تاچ گوشی با روش های نرم افزار حل شود.

تا زمانی که دلیل مشکل کار نکردن نمایشگر،ال سی دی گوشی را پیدا نکرده اید، نمی توانید اقدام خاصی برای حل آن انجام دهید. در صورتی که گوشی هوشمند شما به تازگی خیس شده، یا ضربه خورده، این احتمال وجود دارد که خراب شدن صفحه نمایش گوشی به همین دلایل باشد.

راه حل ها:

1-ریست کردن گوشی، اولین راه برای حل مشکل از کار افتادن صفحه نمایش

قبل از هر کاری، ابتدا گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید. انجام دادن این کار بسیار ساده است. منظورمان از ریست کردن گوشی یا راه اندازی مجدد همان خاموش و روشن کردن پشت سر هم است.

2-خارج کردن کارت حافظه گوشی و ریست کردن موبایل

هنگ کردن گوشی، یکی از رایج ترین دلایلی که در نهایت به گیر کردن صفحه نمایش موبایل، ختم می شود. این مشکل می تواند به دلایل متفاوت مانند ویروسی شدن موبایل یا کارت حافظه پیش بیاید. در صورتی که از مموری کارت استفاده می کنید، بهتر است آن را از گوشی خارج کرده سپس موبایل را دوباره راه اندازی کنید.

3-اجرای گوشی در حال سیف مود برای اطمینان از وجود برنامه های مخرب

گاهی اوقات، برنامه های مخرب در روند عملکردهای مختلف گوشی، اختلالاتی به وجود می آورند. فعال کردن قابلیت Safe Mode به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا مشکلات به وجود آمده با ریست فکتوری حل می شود یا نه.

4-اطمینان از سالم بودن قسمت های سخت افزاری گوشی

استفاده از کدهای تست، یکی دیگر از روش هایی است که به واسطه آن می توانید صحت عملکرد برخی از سخت افزارهای گوشی را تشخیص بدهید. برخی از افراد این کدهای تست را تحت عنوان نرم افزار تعمیر تاچ گوشی می شناسند. در صورتی که این کد ها با عناوینی نظیر کد تست صفحه نمایش، یا کد تست باتری گوشی و موارد مشابه شناخته می شوند.

5-ریست فکتوری، آخرین راه حل برای مشکل کار نکردن صفحه نمایش گوشی

در صورتی که هیچ یک از این راه حل ها، مشکل را حل نکرد باید گوشی را ریست فکتوری کنید. ریست فکتوری یا همان بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه، تمامی تنظیمات اعمال شده و تغییرات گوشی را حذف می کند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید