چگونه بفهمیم نمایشگر یا تاچ و ال سی دی ایفون سالم است

چگونه بفهمیم نمایشگر یا تاچ و ال سی دی ایفون سالم است

چگونه بفهمیم نمایشگر یا تاچ و ال سی دی ایفون سالم است

چگونه بفهمیم نمایشگر یا تاچ و ال سی دی ایفون سالم است:

برای تست ال سی دی گوشی موبایل و تشخیص این که نمایشگر و تاچ و ال سی دی سالم است روش‌هایی وجود دارد که در ادامه معرفی می‌کنیم، البته بعضی اوقات حس می‌کنید صفحه نمایش گوشی به خوبی کار نمی‌کند، بنابراین در این حالت هم می‌توانید از این آموزش بهره بگیرید.

اگر فکر می‌کنید صفحه نمایش گوشی شما خراب شده و تاچ و ال سی دی آن به درستی کار نمی‌کند، چرا تست سالم بودن صفحه نمایش گوشی را انجام نمی‌دهید؟ این بهترین راه برای فهمیدن میزان سلامت نمایشگر گوشی است.

اپلیکیشن Touch Screen test یکی از بهتری نرم‌افزارها برای تست تاچ و ال سی دی و نمایشگر گوشی موبایل است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نقاط خراب شده روی صفحه نمایش را پیدا کنید و یا برخی از مشکلات نرم افزاری به وجود آمده برای صفحه نمایش را حل کنید.

اپلیکیشن MultiTouch tester:این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که علاوه بر تست ال سی دی گوشی ، میزان تعداد لمس‌های هم‌زمانی که صفحه نمایش شما می‌تواند شناسایی کند را نیز اندازه بگیرد.

اگر هم‌زمان چند انگشت خود را روی صفحه نمایش قرار دهید، این اپلیکیشن مشخص می‌کند که کدام انگشتان شما شناسایی شده و در کل چند تاچ روی صفحه نمایش قابل شناسایی است.

اپلیکیشن Screen Test Pro:اگر به دنبال یک اپلیکیشن تست صفحه نمایش حرفه‌ای هستید که بتوانید تمام جزییات صفحه نمایش و تاچ و ال سی دی گوشی را با آن تست کنید، این اپلیکیشن بهترین گزینه‌ها را پیش روی شما می‌گذارد.

اگر صفحه نمایش شما قابلیت محاسبه درصد فشار هم داشته باشد، می‌توانید از طریق این اپلیکیشن آن را تست کنید تا عددی بین 0 تا 1 را به شما نمایش دهد.

اگر حس کردید که صفحه نمایش شما دچار مشکل شده و باید آن را تست کنید، حتما از یکی از اپلیکیشن های بالا بهره بگیرید تا بتوانید مشکل نمایشگر و تاچ و ال سی دی گوشی خود را بیابید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید