مشکلات تعویض ال سی دی آیفون

مشکلات تعویض ال سی دی آیفون

مشکلات تعویض ال سی دی آیفون

مشکلات تعویض ال سی دی آیفون:

برخی از کاربران بعد از تعویض صفحه نمایش شکسته خود با یک صفحه نمایش جدید مشکلاتی را تجربه می‌کنند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

پیام Non-Genuine Screen را زمانی دریافت می‌کنید که صفحه نمایش خود را با یک صفحه نمایش غیر اورجینال تعویض کرده‌اید و بعد از روشن شدن آیفون برای اولین بار آیفون تشخیص می‌دهد که صفحه نمایش اصلی روی آن نصب نیست و این پیام را به شما نمایش می‌دهد.

اپل خود قطعات تعمیری دستگاه‌هایش را به افراد دیگر ارائه نمی‌دهد و از منتشر شدن آن‌ها نیز به شدت جلوگیری می‌کند و با هر کسی که این قطعات به صورت غیر قانونی تهیه کند و از آن برای تعمیرات استفاده کند و یا آن را به فروش برساند شدیداً برخورد خواهد کرد و دلیل این کار اختصاص امر تعمیر دستگاه‌ها توسط خودش است.

اما داستان این جاست که هیچ یک از صفحه نمایش‌های آیفون برای تعویض موجود در بازار اورجینال و اصلی نیستند و اگر هم قطعه اورجینالی را پیدا کنید این قطعه یا از گوشی دیگری باز شده‌است و یا قطعه تعمیری است.

به همین دلیل زمانی که قصد تعویض ال سی دی آیفون خود را دارید با ۳ مدل صفحه نمایش برای آیفون خود مواجه می‌شوید:

  1. ال سی دی اورجینال تعمیری یا باز شده
  2. ال سی دی‌های با کیفیت تولید کارخانه‌های تولید تجهیزات الکترونیکی که به ۳rd Party یا non OEM ها معروف‌اند
  3. ال سی دی فیک و تقلبی

یکی از مشکلات تعویض ال سی دی آیفون سایه انداختن انیمیشن‌های فضای آیفون در هنگام کار با آیفون است.

به این شکل به زمانی که با آیفون خود کار می‌کنید و به آن اسکرول می‌کنید و یا برنامه‌اب را باز و بسته می‌کنید متوجه می‌شوید که تصاویر در پاک شدن از صفحه نمایش مقداری تأخیر دارند و به اصطلاح سایه می‌اندازند.

این مشکل یکی از مشکلات تعویض ال سی دی آیفون با یک صفحه نمایش فیک است.

از کار افتادن تاچ آیفون:

این مشکل مربوط به ایراد در نصب صفحه نمایش است. اگر بعد از تعویض صفحه نمایش آیفون‌تان تاچ آن از کار افتاد به احتمال زیاد تاچ صفحه نمایش آسیب دیده است و توانایی ارسال اطلاعات را گوشی را ندارد.

البته ممکن است تا یکی از کابل‌های اتصال صفحه نمایش به درستی در موقعیت خود قرار نگرفته باشد و تاچ ال سی دی قطع باشد که برای رفع آن باید تا ال سی دی دوباره باز شود و اتصالات بررسی شوند.

به همین دلیل بهتر است تا بعد از تعویض صفحه نمایش آیفون قبل از نصب ال سی دی در موقعیت خود آیفون را روشن کنید تا از درست کار کردن آن اطمینان برقرار کنید و سپس آن را در محل خود نصب کنید.

لکه سفید صفحه آیفون:

یکی دیگر از مشکلات تعویض ال سی دی آیفون که مربوط به ایراد در نصب می‌شود به وجود امدن لکه سفید رنگ روی صفحه نمایش است.

این مشکل در صفحات LCD به وجود می‌آید و صفحات OLED این ایراد را پیدا نمی‌کنند.

اگر قصد تعویض صفحه نمایش آیفون خود را دارید توصیه می‌کنیم تا آیفون خود را به دست تعمیرکاری بسپارید که به او اطمینان دارید از از بروز مشکلات بعد از تعویض ال سی دی آیفون که ناشی از نصب صفحه نمایش فیک و یا نصب غیر اصولی صفحه نمایش است جلوگیری کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید