نحوه بهینه سازی و کاهش مصرف باتری در آیفون

نحوه بهینه سازی و کاهش مصرف باتری در آیفون

نحوه بهینه سازی و کاهش مصرف باتری در آیفون

نحوه بهینه سازی و کاهش مصرف باتری در آیفون:

در حالی که ما از iOS جدید اپل، iOS 14 هیجان زده شده ایم، چند مورد در iOS 14 وجود دارد که باید با آنها دست و پنجه نرم کنیم، از جمله تمایل به خالی شدن شارژ باتری آیفون که همراه با به روزرسانی نرم افزار ارائه می شود. اگر اخیراً گوشی آیفون خود را به آخرین iOS به روزرسانی کرده اید، ممکن است این سوال را بپرسید که «چرا شارژ باتری آیفون من خیلی سریع خالی می شود؟»، «چرا گوشی من خیلی سریع خاموش می شود؟» یا حتی تعجب می کنید، «آیا وقت آن است که باتری گوشی آیفونم را تعویض کنم؟».

قبل از شروع جستجو در گوگل برای بهترین شارژرها و باتری، یاد بگیرید که چگونه با iOS 14 یا نسخه های قبلی، مصرف باتری در گوشی آیفون را بهینه سازی و کاهش دهید.

وقتی که شارژ باتری آیفون شما خالی می شود، گوشی شما به چیزی شبیه چند ورق کاغذ تبدیل می شود. و گاهی انتقادی که کاربران آیفون و یا حتی آیپدها از دستگاه های خود دارند این است که میزان مصرف شارژ و ماندگاری شارژ باتری همیشه مطابق میل آنها نیست و زودتر از موعد خالی می شود.

در این مقاله قصد داریم با آموزش یک سری ترفندها و بهترین راهنمایی های مربوط به صرفه جویی در مصرف انرژی و تغییر برخی تنظیمات ساده برای بهینه سازی عمر باتری گوشی آیفون به شما کمک کنیم تا بتوانید شارژ باتری دستگاه خود را در طول روز نگه دارید، خواه شما یک آیفون کوچک 8 یا یک iPad Pro بزرگ داشته باشید.

نحوه بهینه سازی و کاهش مصرف باتری در آیفون:

1.تنظیمات گوشی خود را باز کنید.

اپ تنظیمات در گوشی آیفون که به شکل چرخ دنده خاکستری رنگ است را در صفحه اصلی گوشی خود پیدا کنید، روی آن ضربه بزنید و وارد تنظیمات شوید. وقتی شارژ باتری شما کم می شود و مجبور هستید که چند ساعتی بیشتر گوشی آیفون خود را روشن نگه دارید، فعال کردن حالت مصرف کم (Power Low Mode) می تواند به شما کمک کند تا از باقیمانده شارژ باتری خود، بیشترین مصرف ممکن را داشته باشید.

2. ویژگی موقعیت مکانی را مدیریت کنید.

مهم‌تر اینکه استفاده زیادی از سرویس موقعیت مکانی روی گوشی باعث مصرف زیاد باتری می‌شود. اگر سرویس‌های location گوشی خود را برای یک روز خاموش کنید؛ متوجه می‌شوید چقدر در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌شود. همیشه اپلیکیشن‌های زیادی در پس‌زمینه اجرا شده و دنبال ردیابی موقعیت مکانی شما هستند. وقتی سرویس‌های location را خاموش می‌کنید؛ این فعالیت‌های متوقف می‌شود و دیگر به طور پنهانی انرژی باتری مصرف نمی‌شود.

3.حالت Low Power Mode

از دیگر ترفندهای موثر برای نگه داشتن انرژی باتری آیفون، بردن گوشی به حالت Low Power Mode است. وقتی می‌بینید سطح انرژی باتری به ۲۰ یا ۱۰ درصد رسیده است؛ می‌توانید از مسیر Settings > Battery حالت Low Power Mode را فقط با یک ضربه زدن روی آن روشن کنید.

4.دکمه کشویی «Low Power Mode» را به وضعیت On تغییر دهید.

  • روی دکمه کشویی در کنار حالت Low Power Mode ضربه بزنید و آن را فعال کنید، وقتی این حالت فعال شود آیکن باتری روی صفحه شما از سبز به زرد تغییر رنگ می دهد تا نشان دهد تلفن شما از انرژی کمتری استفاده می کند.
  • وقتی تلفن خود را به شارژر متصل می کنید، هنگامی که میزان شارژ باتری شما به بالای 80% رسید، حالت Low Power Mode به طور خودکار غیرفعال می شود.
  • همچنین می توانید با باز کردن کنترل سنتر و ضربه زدن روی آیکن باتری، حالت Low Power Mode را فوراً فعال و یا غیر فعال کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید