شناخت بهترین برندباتری آیفون

بهترین برند باتری آیفون

شناخت بهترین برندباتری آیفون

همان‌طور که می دانید هر نوع گوشی با هر برندی که خریداری کنید پس از گذشت مدتی احتمال خرابی باتری و از دست دادن کیفیت اولیه آن وجود دارد. تنها چاره‌ای که پیش رو دارید تعویض باتری است. از آن جایی که برند اپل از محبوبیت زیادی برخوردار است، تصمیم گرفتیم شما را با صفر تا صد خرید و شناخت بهترین برند باتری آیفون آشنا کنیم.

شناخت بهترین برندباتری آیفون

شرکت‌های HUAPU و Desay را که شناختید حتما به این فکر هستید که باتری‌های تولید شده این دو را در بازار پیدا و اقدام به تعویض باتری خراب کنید. در این مورد خبر خوب دیگری برایتان داریم! و آن شناخت باتری‌های تقویت شده اصل با عملکردی بهتر است که در ادامه بیش تر با این موارد آشنا خواهیدشد.

اولین راه تضمین شده برای تعویض باتری که می‌توانید انجام دهید ارسال گوشی به خود اپل است. در این حالت باتری جدیدی که در دو شرکت معرفی شده در اول مقاله ساخته شده را بر روی آیفون شما تعبیه خواهندکرد.

چگونگی تولید باتری آیفون 

بهتر است بدانید اپل با این که جزو برندهای معتبر است و تقریباً در همه جای دنیا فروش خوبی دارد، اما تولید برخی قطعات به دست خود این کمپانی صورت نمی‌گیرد و به شرکت‌های دیگر سفارش داده می‌شود. بنابراین نام سازنده برخی قطعات را اپل نمی‌بینید.

برای مثال Samsung Display شرکت تولید کننده صفحه نمایش LED برای آیفون است. یا برای مثالی دیگر Desay تولید کننده باتری‌های این کمپانی عظیم بوده؛ بنابراین با چک کردن اطلاعات باتری، شرکت سازنده باتری را Desay نمایش می‌دهد. البته تقریبا در هر 10 گوشی آیفون سازنده باتری 2 گوشی به نام شرکت دیگری با نام HUAPU  را می‌توانید بیابید.

این بدان معناست که HUAPU و Desay  دو شرکت تامین کننده سفارشات باتری آیفون هستند. دیدن نام این دو در بخش سازنده باتری مورد تایید است و به عنوان محصولی اصل شناخته می‌شود.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید