آموزش تعمیرات موبایل جی اس ام پارسه

از همین حالا یادگیری تخصصی تعمیرات موبایل را با جی اس ام پارسه شروع کن !

در آکادمی آموزش تعمیرات موبایل گروه جی اس ام پارسه می‌توانید همه‌ چیز را درباره تعمیرات موبایل یاد بگیرید و در کسب کار جدید موفق باشید‌!



آموزش تعمیرات موبایل “گروه جی اس ام پارسه”
آیا به دنبال آموزش کامل و کاربردی برای ورود به بازار کار موبایل هستید؟
دوره‌های عملی و کاربردی سخت‌افزار و نرم‌افزار آیفون و iOS
آموزش تعمیرات موبایل دوره ای تخصصی ویژه بازار کار می باشد که شامل آموزش تعمیرات گوشی موبایل اندروید و آیفون است و به دو بخش آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل دسته بندی می شود. برای درک و یادگیری بهتر آموزش تعمیر موبایل در این آموزشگاه سعی شده تا آموزش ها بصورت عملی و تحت نظر بهترین اساتید تهران و بر روی بروزترین گوشی های بازار موبایل انجام شود تا کارآموزان پس از اتمام دوره آموزشی خود بتوانند با اعتماد به نفس بالا شغل خود را در رشته آموزش تعمیرات تلفن همراه شروع کنند.

مشاوره رایگان

همین حالا با شماره تماس ۰۲۱۸۸۶۷۷۱۵۶ تماس حاصل فرمایید و با کارشناس های گروه جی اس ام پارسه به صورت کاملا رایگان صحبت کنید .


آموزش تعمیرات موبایل چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل به فرآیندی می گویند که طی آن شخص کارآموز با تحلیل، عیب یابی و تعمیر موبایل آشنا و مهارت تعمیرات موبایل را می آموزد. این فرآیند باید فرآیندی مستمر و تحت نظارت یه استادکار باشد. غالب افراد خبره در این کار در قدیم این حرفه را به صورت خودآموز و با آزمون و خطا آموخته اند اما امروزه با توجه به پیچیده شدن گوشی ها و گجت های همراه، بحث تعمیرات و آموزش تعمیرات موبایل به حرفه ای علمی، مشکل و نیازمند به تجربه تبدیل شده است. نگاهی به تاریخچه ی موبایل این امر دور از ذهن نمیداند که تا یکی دو سال آینده، کسی که موبایل ندارد همچون کسی است که دارای معلولیت می باشد و استفاده از گوشی های همراه از استفاده از اعضای بدن بیشتر و به آنها ارجحیت میابد، در نتیجه بحث تعمیرات موبایل به حرفه ای پردرآمد تبدیل خواهد گشت. با توجه به کمی نیروی کار تحصیل کرده و آموزش دیده در زمینه ی تعمیرات موبایل افرادی که بتوانند با علم آموزی و تلاش در این حوزه وارد شوند به تعمیرکاران حرفه ای موبایل در چند سال آینده تبدیل خواهند شد. همچنین به دلیل بیسوادی اکثر خبره های این حرفه، یافتن فردی که هم علم این کار را داشته باشد و هم خودش تعمیرکار خوبی یاشد و هم بتواند با بیان خوب مفاهیم را انتقال دهد مشکل است.


با ما در تعمیرات موبایل حرفه ای شوید

در جی اس ام پارسه تلاش ما بر آن است با شیوه‌ای متفاوت، آموزش تعمیرات موبایل را به روشی نوین پیاده سازی کنیم.

شما تنها آموزش نمی‌بینید!

بعد از اتمام دوره‌های آموزشی جی اس ام پارسه یکی از مراکز تئوری و عملی در تهران است که بر دوره‌های تعمیر حرفه‌ای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر آموزش اصولی و به روز تمرکز دارد.

اساتید جی اس ام پارسه افرادی کاملا متخصص و با تجربه در حوزه تعمیرات موبایل هستند.

با ما در تماس باشید.

logo red - آموزش تعمیرات موبایل جی اس ام پارسه
آموزش تعمیرات موبایل با گروه جی اس ام پارسه