مزایا و معایب تعویض باتری ایفون

مزایا و معایب تعویض باتری ایفون

مزایا و معایب تعویض باتری ایفون

مزایاومعایب تعویض باتری ایفون:

تعویض باتری آیفون در هنگام شروع به کار باید کمی دور از ذهن نباشد. در حقیقت ، مزایای آن بسیار بیشتر از هزینه ها است.

شارژ بیش از حد باتری آیفون به مدت بیش از 10-12 ساعت روی شارژر یا شارژ چندین بار در روز بدون رسیدن کامل به 100 easy نیز می تواند منجر به خرابی باتری شود که باعث ایجاد همان اثرات باتری قدیمی مانند درصد نوسان تصادفی- از 50 to به 10 going در عرض چند ثانیه- و همچنین راه اندازی مجدد تصادفی خاموش و باتری متورم می شود. همه این مشکلات با تعویض باتری برطرف می شود.

تعمیر باتری یک فرایند نسبتاً ارزان و سریع است ، بنابراین ، شما باید تعویض باتری خود را در نظر بگیرید نه اینکه هزاران دستگاه دیگر را خرج کنید. تعویض باتری آیفون تا زمانی که به درستی انجام شود ، هیچ عیب ندارد.

متأسفانه بسیاری از مردم تصور می کنند که تعویض باتری آیفون به دستگاه آیفون آنها آسیب می رساند ، در صورتی که این باور اشتباه است و اگر به موقع باتری آیفون را تعویض نکنید ، می توانید به مدار مجتمع و برد شارژ دستگاه خود آسیب برسانید.

تعویض باتری آیفون یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش سرعت و بهبود عملکرد این گوشی‌ها به شمار می‌آید. آیا وقت آن رسیده که باتری گوشی خود را عوض کنیم؟

اولین و شاید هم مهترین سوالی که در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید در ذهن هر فرد ایجاد می‌شود این است که اصلا چه لزومی برای تعویض باتری گوشی وجود دارد؟ آیا تعویض باتری آیفون امری الزامی است؟

آیا تعویض باتری آیفون به گوشی اپل آسیب می‌رساند؟
برخلاف تصور بسیاری از افراد ، تا زمانی که باتری آیفون و اندروید توسط یک تکنسین مجرب تعویض نشوند ، گوشی آسیب نمی بیند. همچنین ، بسیاری از مردم فکر می کنند که یک باتری جایگزین جدید هرگز نمی تواند کیفیت عملکرد باتری اصلی تلفن خود را داشته باشد ، اما این طرز فکر نیز کاملاً اشتباه است و متأسفانه بسیاری از تعمیرکاران باتری بی کیفیت و سطح پایین و درجه 2 چینی به جای باتری اصلی گوشی ها نصب کرده و به مشتری تحویل داده می شود.
مطمئناً این باتری ها از کیفیت پایین تری نسبت به باتری های اصلی گوشی های آیفون و اندروید برخوردار هستند و باعث می شوند مشتری این فکر را بکند که با تعویض باتری های آیفون و اندروید ، کیفیت عملکرد اصلی و اصلی باتری گوشی هرگز به دست نمی آید! بنابراین ، همیشه سعی کنید تعویض باتری آیفون و اندروید خود را به تعمیرکار مجرب و قابل اعتماد بسپارید.

تعویض باتری آیفون در هنگام شروع به کار باید کمی دور از ذهن نباشد. در حقیقت ، مزایای آن بسیار بیشتر از هزینه ها است.

حتی اگر آیفون شما فقط برای برقراری تماس نیاز به شارژر داشته باشد ، تعویض باتری می تواند سردرد بزرگی را از بین ببرد. همچنین می تواند تحرک بسیار مورد نیاز تلفن های هوشمند را به شما ارائه دهد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید